Συμπλήρωση κενού

  
Συμπληρώστε όλα τα κενά, μετά πατήστε "Έλεγχος" για να ελέγξετε τις απαντήσεις σας.
(Πληκτρολογήστε μόνο με κεφαλαία!!!)
1. Κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση αποτελεί ένα
2. Τα στάδια επίλυσης ενός προβλήματος είναι η κατανόηση, η και η επίλυση.
3. Οι εντολές ενός πρέπει να έχουν ακρίβεια και σαφήνεια
4. Σ’ ένα αλγόριθμο οι οδηγίες πρέπει να είναι σε σειρά
5. Η αναπαράσταση ενός αλγορίθμου σε γλώσσα κατανοητή από τον Η/Υ αποτελεί ένα
6. Οι γλώσσες που χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσουμε ένα πρόγραμμα ονομάζονται Γλώσσες .
7. Η γλώσσα του Η/Υ που βασίζεται στο 0 και στο 1 ονομάζεται γλώσσα
8. Το σύνολο των χαρακτήρων που χρησιμοποιεί μια Γλώσσα Προγραμματισμού αποτελεί το της
9. Το σύνολο των κανόνων γραφής των εντολών μιας Γλώσσας Προγραμματισμού αποτελεί το της
10. Η Γλώσσα Προγραμματισμού με την οποία ασχοληθήκαμε φέτος ονομάζεται