Κινηματογραφική Λέσχη των Φίλων του Θεάτρου Κυδωνία
Κάθε Δευτέρα στις 9.00 μμ.
Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2013, 9.00 μμ
«Ο παράδεισος δεν μπορεί να περιμένει»
(Μade in Heaven) ΗΠΑ 1987
Σκηνοθεσία: ΑΛΑΝ ΡΟΥΝΤΟΛΦ
Σενάριο: ΜΠΡΟΥΣ ΕΒΑΝΣ, ΡΕΙΝΟΛΝΤ ΓΚΙΝΤΦΟΝ
Φωτογραφία: (Μ/Α & ΧΡ) ΓΙΑΝ ΚΕΣΕΡ
Μουσική: ΜΑΡΚ ΙΣΧΑΜ
Ερμηνευτές: ΤΙΜΟΘΙ ΧΑΤΟΝ, ΚΕΛΙ ΜΑΚ ΓΚΙΛΙΣ, ΜΟΡΙΝ ΣΤΑΠΛΕΤΟΝ
Διάρκεια: 95΄
Στα χρόνια του ’50, ο νεαρός Μάικ σκοτώνεται σε αυτοκινητικό δυστύχημα και καταλήγει στον ουρανό. Εκεί ερωτεύεται την Άννι και αποφασίζουν να περάσουν μαζί στην αιωνιότητα. Όμως, εκείνη είναι νεογέννητη ψυχή στον Ουρανό και οφείλει να γεννηθεί και να κάνει τον κύκλο της στη Γη. Ο Μάικ παρακαλεί τον «Υπεύθυνο» να τον στείλει κι αυτόν στη Γη για να βρίσκεται μαζί με την Άννι.
Από τον πρόλογο μιας συνέντευξης του Ν.Φ. Μικελίδη με τον Άλαν Ρούντολφ:
Από τους δημιουργούς εκείνους που, από τη δεκαετία του ’70 έως και τη δεκαετία του ’90, έφτιαξε ένα από τα πιο προσωπικά και πρωτότυπα έργα που βγήκαν από τον ανεξάρτητο αμερικανικό κινηματογράφο, ο σκηνοθέτης-σεναριογράφος Αλαν Ρούντολφ ξεκίνησε την καριέρα του ως βοηθός σκηνοθέτης του Ρόμπερτ Όλτμαν (1925-2006), που ήταν και ο μέντοράς του, στις ταινίες «Μια σφαίρα, ένα αντίο» (1973), «Ζάρια, πόκερ και κάτι άλλο» και «Νάσβιλ». Σκηνοθέτης με τόλμη, που δεν υποχώρησε στις απαιτήσεις των στούντιο, ο Ρούντολφ γύρισε συχνά χαμηλού κόστους ταινίες, οι περισσότερες από τις οποίες υμνήθηκαν από την κριτική και βραβεύτηκαν σε διεθνή φεστιβάλ. Ταινίες που ξεχωρίζουν για τον εικαστικά λαμπρό κόσμο τους, που έκανε πολλούς να μιλήσουν για ένα σινεμά «που συνδυάζει την εικαστική λαμπρότητα του Φελίνι με τη ζωγραφική του ΄Εντουαρντ Χόπερ». Ανάμεσά τους ξεχωρίζουν τα φιλμ: «Welcome to L.Α.» («Καλώς ήλθατε στο Λος Αντζελες»), ταινία επηρεασμένη από το «Νάσβιλ» του Όλτμαν, που αφηγείται το οδοιπορικό ενός μουσικοσυνθέτη στο Λος Αντζελες, «Να θυμάσαι το όνομά μου», ταινία που χάρισε στην Τζεραλντίν Τσάπλιν το βραβείο ερμηνείας σε δύο διεθνή φεστιβάλ, «Διάλεξέ με», δραματική κομεντί με εξαιρετική τζαζ υπόκρουση (βραβείο σκηνοθεσίας της Διεθνούς Κριτικής στο Φεστιβάλ του Τορόντο), «Οι περιθωριακοί», χαμηλού κόστους θρίλερ επηρεασμένο από το φιλμ νουάρ, «Ο Παράδεισος δεν μπορεί να περιμένει», φαντεζίστικη ρομαντική ταινία, «Οι μοντέρνοι», γύρω από τους εκπατρισμένους Αμερικανούς στο Παρίσι της δεκαετίας του ’20, «Ο φαύλος κύκλος της κυρίας Πάρκερ», πινακοθήκη χαρακτήρων μέσα από τον περιβόητο λογοτεχνικό κύκλο της Ντόροθι Πάρκερ στο Μανχάταν της δεκαετίας του ’20, «Συζυγικά παιχνίδια» (1997), δραματική, ρομαντική κομεντί, με την Τζούλι Κρίστι σ’ ένα ρόλο που της χάρισε υποψηφιότητα στα Όσκαρ, «The Secret Lives of Dentists», εξαιρετική, δυστυχώς άπαιχτη στην Ελλάδα, ταινία του Ρούντολφ, ρομαντική κωμωδία με τον Κάμπελ Σκοτ στον ρόλο του παντρεμένου οδοντογιατρού με προβλήματα ζηλοτυπίας.