Εκπαιδευτικό υλικό για το μάθημα της Πληροφορικής.
και
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ (Α.Π.Σ.) ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ:
Διαδραστικό σχολικό βιβλίο Πληροφορικής:
(Κάντε κλικ πάνω στην εικόνα που αντιστοιχεί στην κάθε τάξη που σας ενδιαφέρει)
Α’ Γυμνασίου Β’ Γυμνασίου Γ’ Γυμνασίου
Το βιβλίο της Πληροφορικής του γυμνασίου σε ηλεκτρονική μορφή:
Εξώφυλλο, Περιεχόμενα, Ευρετήριο
Α’ Γυμνασίου (ενότητα1, ενότητα2, ενότητα3, ενότητα4, ενότητα5)
Β’ Γυμνασίου (ενότητα1, ενότητα2, ενότητα3, ενότητα4)
Γ’ Γυμνασίου (ενότητα1, ενότητα2, ενότητα3)
Επιλέξτε την τάξη που σας ενδιαφέρει για να βρείτε υλικό για κάθε κεφάλαιο του σχολικού μας βιβλίου…
Τα παιδιά δημιουργούν…
Εδώ θα βρείτε εργασίες – δραστηριότητες των μαθητών μας για την:
Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας
Πατώντας εδώ μπορείτε να μεταφερθείτε στην Έκθεση Μαθητικής Δημιουργίας Έργων Πληροφορικής νομών Ρεθύμνου, Χανίων όπου θα δείτε μια σειρά από εργασίες των παιδιών Α’ βάθμιας και Β’ βάθμιας εκπαίδευσης για το αντικείμενο της πληροφορικής.
Εβδομάδα Κώδικα – codeweek.eu: Ώρα κώδικα
Πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε σχετικά με τη συμμετοχή του σχολείου μας στη βδομάδα κώδικα.
Γνωριμία με το App Inventor
Η λέξη “Android” αναφέρεται συγκεκριμένα σε ένα λειτουργικό σύστημα για κινητά τηλέφωνα και όχι μόνο (βασισμένο στο Linux) το οποίο αναπτύσσεται από την Google. Είναι λογισμικό ανοιχτού κώδικα.
Η πλατφόρμα του App Inventor, ως κατάλληλα σχεδιασμένη για αρχάριους στον προγραμματισμό χρήστες και βελτιστοποιημένη για εκπαιδευτική χρήση, δίνει κίνητρα στους μαθητές, καθώς τους επιτρέπει να δημιουργούν εύκολα εφαρμογές για τις φορητές συσκευές τους (Android smartphones και tablets).
– Ανάπτυξη εφαρμογών σε App Inventor (Μέρος Α).pdf
– Συνοδευτικά αρχεία εφαρμογών (Μέρος Α).zip
– Ανάπτυξη εφαρμογών σε App Inventor (Μέρος B).pdf
– Συνοδευτικά αρχεία εφαρμογών (Μέρος B).zip
Adruino
Τί είναι το Arduino;
Το Arduino είναι μια μικρή συσκευή (μικροεπεξεργαστής) που συνδέεται με USB στον υπολογιστή.
Τί πετυχαίνουμε με το Arduino;
Με το Arduino καλλιτέχνες, σχεδιαστές, αρχιτέκτονες, χομπίστες, μαθητές και φοιτητές μαθαίνουν προγραμματισμό και κατασκευάζουν ολόκληρα έργα για αυτοματισμούς και εφαρμογές ρομποτικής.
Έτσι ειδικά τα παιδιά που ξεκινούν προγραμματισμό μαθαίνουν να αναβοσβήνουν Led-άκια σε γλώσσα Wiring που μοιάζει με c/c++ χάρη στο Arduino.
Πώς λειτουργεί;
Η πλακέτα του Arduino αποτελείται από έναν μικρό επεξεργαστή ανοικτού κώδικα στον οποίο μπορεί κανείς να προγραμματίσει ακόμη κι αν είναι αρχάριος μέσω του δικού του δωρεάν προγράμματος (IDE: Integrated Development Environment) που τρέχει σε Windows, Linux και MAC OS X
Μπορείτε να δείτε παρακάτω 20 μαθήματα-άρθρα, ώστε να μπορεί οποιοσδήποτε να ασχοληθεί με την ανάπτυξη συστημάτων με το Arduino uno.
1 Τι είναι το Arduino;
2 To Arduino uno
3 Το περιβάλλον ανάπτυξης Arduino IDE
4 Γράφοντας προγράμματα στο Arduino IDE (Μέρος 1ο)
5 Γράφοντας προγράμματα στο Arduino IDE (Μέρος 2ο)
6 Κατανόηση προγράμματος στο Arduino IDE
7 Βασικές έννοιες πάνω στα ηλεκτρονικά για το Arduino
8 Βασικά ηλεκτρονικά εξαρτήματα
9 1η Κατασκευή – Arduino LED
10 2η Κατασκευή – Arduino Button
11 3η κατασκευή – Arduino Led, χαρτί και μολύβι
12 4η κατασκευή – Αυτοματισμός Arduino με Φωτοαντίσταση
13 5η κατασκευή – Arduino και Ποτενσιόμετρο
14 Συνθήκη ελέγχου if και Τελεστές- Arduino IDE
15 Η συνθήκη ελέγχου if στην πράξη – Arduino IDE
16 Η σειριακή οθόνη και η χρήση της Serial.print() – Arduino IDE
17 Ας φτιάξουμε μια έξυπνη Arduino Λάμπα!
18 Μέτρηση καρδιακών παλμών με το Arduino – Παλμογράφος
19 Η συνάρτηση tone() – Arduino και Ήχος (μονοτονικός)
20 Arduino και LCD Οθόνη
ON-LINE
Σταυρόλεξα – Τεστ
από τους καθηγητές Πληροφορικής Σοφία Ξηράκη — Μιχάλη Τζωρτζάκη
- Επαναληπτικό σταυρόλεξο με Αγγλικούς όρους
A’ Γυμνασίου
- Επαναληπτικό σταυρόλεξο για την Α΄ Γυμνασίου
Β’ Γυμνασίου
- Επαναληπτικό σταυρόλεξο για την Β΄ Γυμνασίου
Γ’ Γυμνασίου
- Επαναληπτικό σταυρόλεξο για την Γ΄ Γυμνασίου